Mihriballim Bazen anne sütü de satılık yapıyor. Ne kadar bol süt olursa olsun. Ama şifası yine anne sütü.😊 Biz de 6 günlükken 1,5 gün fototetapi gördük. Sadece anne sütü aldı. Sütüm çok boldu ve bebeğim çok iyi kilo alıyordu. Yine de sarılığımızda 4 ay sürdü. Olabilen şeylermiş bunlar. Çabucak atlatırsınız inşallah.🙏🏻