gamzecevik1 Daha geçen gece bende mide ağrısı yaşadım. Ne yapsam geçmedi en son ıhlamur içtim sıcak sıcak. Ama şekersiz balsız. Ve sadece bir kupa. Çok iyi geldi tavsiye ederim