Kızlar tam ayağa kalktım böyle hafif altıma kaçırmış gibi hissettim. Gittim lavaboya bir de baktım iç çamaşırımın ortası (afedersiniz) sümüksü bir akıntı normal akıntıdan daha katı sümüksü ve daha fazlaydı. Nişan mı oluyor bu 🙈 kan pembelik vs yok sümüksü akıntı bolca. Başına gelen var mı nişandan ne kadar sonra bebek gelir acaba heyecanlandım 🥰