ulkuhandhm Mom545441 kese yuvarlak ve daha toplu bi şekilde ise bide bebeğin baş kısmı sağ tarafta ise erkek bebek oluyor genelde hep Fasülye şeklinde idaha yaygın bi kese ise sol tarafta duruyorsa genelde de kız bebek oluyor 😍
sulesaniyar Sibelalagoz0 https://resimyukle.io/r/7OY51mbkjS bura da 8 haftalığız, https://resimyukle.io/r/NtmJMaGeUi burada da 13+5 haftalığız yorumunuz nedir acaba merak ediyorum, başka anlayan arkadaslarım varsa onlar da yazarsa sevinirim ❤️
Arya-12 3oglanannesi https://imgyukle.com/i/E74rgc https://imgyukle.com/i/E74y8R Banada bakarmısın canım
Arya-12 3oglanannesi https://imgyukle.com/i/E74rgc https://imgyukle.com/i/E74y8R bu resimler 10 hafta 4 günlük canım https://imgyukle.com/i/E74BGj Buda 6 haftalık lütfen banada tahmin yaparmısın
Damlacaa https://imgyukle.com/i/E04PUh Sadece kese ve bebek var bişi belli değil 😂 öyle bişey varsa bana da bakın ama sallamayın doğruluk payı olan bilen yapiversin gari 😅😅😅 şaka tabii ki
3oglanannesi Damlacaa kız gibi bu kese şekli ve kesede bebeğin konumuna göre tahmin ediliyor kese şekli gep doğru çıktı genelde benim çevremde
berjerdekikaolikalev ulkuhandhm ultrasona göre mi bakıcaz yoksa elimizdeki kağıda göre mi? Benim elimdeki kağıda göre sağda . Kızımda kağıda göre soldaydı