papatya56 Kızlar dogum destek paketini hamikeyken mi başvurdunuz dogum yaptıktan sonra mı ilk olan bebeklere vermiyorlar diye duydum dogru mu
Senemturan papatya56 hamileyken basvuruluyor ben googleden arastrdm ole yaziyordu . Burada da okumustm 32. 33. haftada basvurmus 2 hafta sonra geri donus yapmislar ilk cocuk filan diye bi ayrinti vermediler