Test sonucum kötü kızlar ikili test yaptırmıstım şimdi amniyosentez testi yaptırmayı önerdi doktorum bu normal down sendromu gibi bısey de değil dedi daha riskli doğumdan sonra ölümle sonuçlanan bi hastalık dedi çok korkuyorum bu testten baska test yok mu acaba biraz izledim ama nasıl dayanılır buna bilmiyorum 😔