Kızlar normalde 12 Nisanda dogumum vardı 37+1 oluyordum insülin kullanıyorum şekerimden dolayı çok beklemeyecektik 1. Tokluklarim 250lerde gelmeye başladı dahiliye doktorum da iyi konuşmadı bugün hemen kadın doğum doktoruma gittim yarın acil sezeryana alıyor 36+1de oğlumu kucağıma almış olacağım inşallah bana çok dua edin siz siz olun doktorunuzla her detayı paylaşın ben tereddüte kalmıştım acaba mı diye yarın olan kontrolüme bugün gittim iç sesime güvenerek iyi ki de öyle yapmışım