Ben 7 ay önce gebelik geçirdim 8 HAFTALIKKEN kaybettim sağlıksız olduğu için denildi kürtaj oldum çatlatma iğnesi ile gebe kalmıştım zaten. 4 ay geçtikten sonra tekrar başladık tedaviye ilkinde yanıt vermedi adet oldum gebe kalmadım işte şimdi ikinciyi vurulduk adetim geçti olmadım hala 12 gündür yani ne bilim bu tedaviyi uygulayan arkadaşlarım varsa yardım ve tavsiyeleri bekliyorum