Sizi korlutmak istemem ama 1 ay önce doğum yaptım aynı çamaşırımda ıslaklık hissettim gece, ikindin hastaneye gittim akıntı diyip eve gönderdiler akşamına suyum geldi acil doğuma girdim sakın ihmal etmeyin gerekirse yatış isteyin nolur nolmaz tedbirli olun