incitanem94 Ormanmeyveli kaldırıldı mı bilmiyorum ama benim ikili testimde bi kan değerim yüksek gelmişti. 4lü için devlete gideyim dedim ama yüksek riskli bir şey görmedim ben dedi 3lü yaptılar.