busra_arass 34+2 olduk bugün şuan herhangi bir çatlak yok biryerimde ama bazen karnım çok kaşınıyor yatarken falan sanki çatlıcak gibiyim. Sizin oldu mu ?
eso14 busra_arass ohh ben o haftada çatır çatır çatlamıştım. Mosmor gözüküyorlar bide. Üzülüyorum ama yapacak bişey yok. Kendimi pehlivanlar gibi yağlasam da olmadı. Birazda genetikten 😂
Acemi_annee1 busra_arass 24. Haftadayim görünürde catlak yok ama karnımda tatli tatli kasinmalar başladı. Hergun yağliyorum iyi geliyor ama merak ediyorum acaba kasintinin arkasi çatlak mi diye
Dudu_123 busra_arass 12. Haftadan beri yağlıyorum 3 lt su içiyorum ama çatlamaya elverişliyseniz ne yapsanız boş 36. Haftadayım harita gibi oldum tek avantajım kaşıntı olmaması yağ ve su bi o işe yaradı bende 🤷🏻♀️
ayseguuuLLL_ busra_arass benim göbekte bişe yok sürekli nenlendiriyorum evdeki vücut kremlerimle ama kasık altı bacak başlangıcı olan yerker çatladı aynı kremleri oralarada sürüyodum fayda etmemiş 😉
busra_arass Acemi_annee1 banada kaşınıyorsa çatlar dediler o yüzden daha fazla yağlamaya çalışıyorum şimdi kurumasın kaşınmasın diye inşallah olmaz bakalım
Sumiire busra_arass 34de kadar pek bişey yoktu sadece vajinamın üstünde vardı 34ten sonra bi iki başladı şimdi her aynaya baktığımda kısa süreli şok geçiriyorum oha burama dolmuş diye inşallah siz çatlamazsınız🤭☺️
Acemi_annee1 busra_arass şu postu okuduktan sonra bende pehlivan gibi daha fazla yaglanmaya başladım 😀🤭
Tugcedeniz Ben de 30. Haftadayım 10. Haftadan beri krem sürüyorum şuan bir çatlak yok ama az az kaşınıyor
Annekuzusu_Ayaz busra_arass benimde o kadar çok yok sadece beyaz var birazcık ama karnım gergiye geliyo nedense bizde 33+5