Beyzan738 Merhaba, benim de bebeğim 46 günlük. Öncelikle aynı şeyleri bende yaşadım, ilk hafta oğlum göğsümden inmedi. Muhtemelen sütünüz var ama az olabilir. Akış hızı az olduğundan bebek uzun emiyor, doymuyor ve kısa süre sonra tekrar acıkıyor. Bestlak süt damlası tam bir mucize bu konuda. Bana doğum yapmadan önce kadın doğumcum tavsiye etmişti. Tek kullanımda sütümü tamamen indirdi. Bir bardak suya 20 damla damlatıp içiyorsunuz. Gaz konusu da maalesef her bebek sadece anne sütü de alsa gazlı olabiliyor ilk dört ay bu böyle. Bize yine anında etki eden bir damla tavsiye edeyim size. Sab simplex. Dozunu çocuk doktorunuza danışabilirsiniz. Ben sabah kalktığında günü kolay geçsin diye 8 damla bir de gece yatarken veriyorum. Damlalardan ilaçlardan korkuyor çoğu insan ama her şeyin çözümü varken anneninde de bebeğin de eziyet çekmesi boşuna ve yıpratıcı oluyor. Umarım yardımcı olur söylediklerim 🤗