Krks Merhaba arkadaşlar yarın ayrıntılı ultrason randevumuz var devlet hastanesinde gireceğim. Dualarınızı esirgemeyin miniğimden lütfen 🙏🏻 Daha önce başında kist var denmişti son kontrolde gözükmedi dedi doktorumuz ama yarın belli olcak. inşallah tamamen geçmiştir. Bu arada aç yada tok gitmem fark edermi?
Fasulyeemm Krks ac tok farketmiyodur muhtemelen . Devlet hastanesinden ayrintili ultrason randevusu almaniz kolay oldumu birde hangi hastane acaba
Dyg34 Krks fark etmiyormus ama sen çok açta olma açken bebekler oynamıyormus ya öyle yazmıslardı daha önce
Krks Fasulyeemm ısparta şehir hastanesinde canım. Doktorumuz istedi 3 hafta sonraya verdiler. Yarın gidicez inşallah