mminiginannesi10 Kızlar adetime 8 gün var. Dün akıntıyla karışık kahve bi leke geldi. peçeteye silince oldu. Ondan sonra gelmedi tekrar. Yerleşme kanaması mı acaba?
Maviili mminiginannesi10 canım adet düzensizliği de olabilir, yerleşme kanaması olup olmadığı ancak hamile kaldıktan sonra anlaşılır, evet o yerleşme kanamasıymış diyebilirsiniz o zaman 💓 rabbim gönlüne göre versin