Merhaba kızlar. 16+4 haftalık gebeyim gebeligimi ilk öğrendiğim sıralar 66 kiloydum daha sonrasında bulantı kusma derken 58 kiloya kadar indim. Doktorum prilam yazdı 8. Haftadan itibaren prilam da kullanıyorum. Ama eski kiloya bile donemedim henüz. Asla iştahım yok canım hiçbir şey istemiyor. Günlerce yemek yemesem aramam yani öyle söyleyebilirim. Ki normalde hiçbir şeyi ayrit etmeyen ne bulsa yiyen biriydim. Zayifladigimi görünce üzülüyorum ister istemez.. doktorum da şimdiye kadar Kilo alman lazımdı dedi vitaminleri de düzenli alıyorum ama bir sonuca varamadım. Aranızda böyle olanlar var mı? Bir tavsiyesi olanlar