Ozummm41 tabiki rahatsız olursınuz eliniz ayağınız titrer kendinizde olmazsınz ..ben de 58i görmüştüm mesela elim ayağım titriyor ,etrafı iyi göremiyorum Bİle gözüm dönüyor resmen ..cihazlar tamamen doğru ölçmüyor bence en doğrusu kan tahlilinde cıkan ..benim cihazım da yüksek ölçüyor mesela ..biz de 34 haftalığız ..siz bunun için gittiniz mi hiç ?açlık tokluk şekerlerine bakılıyor ona göre tespit ediliyor ..Allah yardımcımız olsun ..😔🙏