3273 Kızlar merhaba, bugün 5+4 haftalik olduk henüz doktora gitmedim rdvuma daha çok var, ara ara bugün vajinamda zonklama hissediyorum normal mi ınsallah sıkıntı yoktur, ilk gebeliğim haliyle tedirginim 🙄
portakalcicegii 3273 mantar yada enfeksiyondan kaynaklı olabilir. Benimde genelde idrardan sonra zonklama oluyordu mantar enfeksiyonum cıkmıştı. Bol su içerek atlattım
3273 suscarparimm yani ağrı gibide yoğun acılı değil, bi hareketlenme oluyor ve geçiyor anlayamadım bende 🙄
3273 Maviili yaa çok saolasın canım😍😇 Insaallah yerleşiyordur miniğim🤲🧚♀️19 nisana kadar bekliyorum malesef, yurtdisindayim hemen rdv verilmiyor 7 haftaliktan önce bende tedirginim hep canım
Maviili 3273 eğer enfeksiyon belirtileri yoksa yerleşmeden oluyor canım, sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏
3273 portakalcicegii teşekkür ederim, ama idrar sırasında yanma falan yok, aşırı degiisk kokuda yok bol suda içiyorum 😕anlamış değilim
3273 Maviili Aminn canım amin Insaallah çok saolasın Rabbım hepimize sağlıklı hayırlı bebekler nasip etsin ınsaallah 😇🤲🤲 enfeksiyon yok gibi canım yanma sızlama yok idrar yaparken ya da sonrasında