Minikkomando Kızlar 28. Haftamdayım 4 gün çok kötü grip gibi geçirdim, yoldan gelmiştim hava değişimi falan diyip gidip test olmamıştım, dün tat koku gidince test verdim ve bugün pozitif çıktım. Doktoruma yazdım fakat hala cevap vermedi. Bu süreçte yapmam gereken bi şey var mı? Öksürük balgamlı ve tat koku yok hala.
nurcan_26g Minikkomando balgamlı öksürük için özellikle sabah aç karnına pekmez yemenizi öneririm çok güzel balgam attırıyor
Filee Minikkomando merhaba geçmiş olsun bende dün öğrendim covid olduğumu 30 haftalık hamileyim doktorumla görüştüm sabah aspirin kan sulandırıci onerdi bana bol c vitamini ve bol su birde
Quadera Minikkomando Size tavsiyem hastaneye gidin kanda pıhtılaşma olmuş mu baksınlar. Genelde kan sulandırıcı iğne veriyorlar. Pıhtılaşma başladıysa bebeğiniz düzgün beslenemez. Bende 28. Haftamda covid olmuştum bir ay iğne kullandım. Doktorunuza hatırlatın pıhtılaşma konusunu
Merveyldrmmm Yapabileceğin tek şey bol bol C vitamini tüketmek.Nefes darlığı kanama vs durumunda pandemi hastaneleri bakıyor kendi doktorunda bakmaz inşallah gerek kalmaz.Ateş olduğunda parol içebilirsin günde 3 taneye kadar serbest.
Merveyldrmmm Merveyldrmmm ve son ekleyeceğim şey stres yapıp kendini de bebişi de üzme normal grip gibi atlatırsın inşallah en zor 4 günü atlatmışsın zaten 💖
Melisa0002 Bende gripim, yani son 2 gündür kötüleştim. ALLAH yardımcımız olsun, c vitamini iğnesi yazdı, Rooibos-Mix yazdı sıcak suya karıştırılıp içiliyor, birde imunoglukan yazdı günde bir defa içmeliymişim. Anlayacağın çok kötü, sen nasıl atlatıyorsun?
gamzeozer16 Melisa0002 benim eşimde üşüttü grip oldu igne oldu bişeyi kalmadı ama sanırım benle benim oglana geçti bende dünden beri yerimden kalkamıyorum covit değil bu arada dün acile gittim bide benim toz alerjim var hic bişey vermedi ve gerçekten boğazım cok yanıyor sadece corba içebildim tekrar gitsem acaba banada iğne yaparlar mı ne güzel size vitamin vermişler
Melisa0002 gamzeozer16 doktorla konuşun ben doktorumla konuştum, belki size de vitamin yazar. Aynı durumdaydım bende, boğazım çok yanıyordu. Alerji bende de var.