Hayırlı günler sizlere ufak bir sorum olacak ben 41 haftalık oldum bugün yatisim yapıldı suni sancı ile doğum başlatılacak Allah’ın izni ile yarın sabah ama bebeğin kafası tam yerlesmemis çok zorlu bı surec olurmu bu durum ile karşı karşıya gelen bana anlatabilir mi tecrübeli annelerimiz ❤️