sinemkiz ilkte kan değerim 101.9 çıkmıştı hamileliğimi ilk öğrendim zaman iki gün sonra kanamam oldu bir pedi dolduracak kadar bende düşük yaptığımj sanarak panikle hastaneye gittim benden direk kan tahlili istedi eğer 200 ustuyse devam ediyo 200 altiysa gebelik sonlanmistr dedi benim değerlerim 133.5 çıktı doktor bana iki dün içinde kan yoluyla düşmezse gel kürtaj yapılacak dedi şok oldum noluyo diye eşim eve geldi başka doktora gittik beni ultrasonla muayene ettik gözükmedi küçük olduğu için olabilir dedi daha sonra Altan muayne etti rahim içinde kanama yok dedi dış gebeliği göstermiyo suann dedi düşük tehlikesi yasiyo olabilirsin biraz dinlen iki sonra gel kan değerlerine yine bakalm dedi ben 6 gün sonra gittim belki ozman kdar bebek görünür diye bugün gittim işte yine ne ultrasonda nede alttan muayene oldum görünmedi yine kan verdim kan değerlerrim 102.4 çıktı hala gebelik var gözüküyo ama tabi değerlerim normal olmadığı için dış gebelik dedi doktor bu şekilde oldu herşey 😔