ysmnn11 Kızlar dün 2.çubuk koyu çıkınca değerlendirdik bugünde hafif silik gibi çıktı bugünü de değerlendirmem mi lazım ve T çizgisi silikleşince bırakacağız dimi
3273 ysmnn11 yumurtlama gunu ve sonrasındaki günde de değerlendirilirse daha iyi diye biliyorum canım hatta benim siliklestigindeki ilişkiden olduğunu düşünüyorum gebeliğimin ınsaallah gönlünüzdeki nasip olsun 🤲😇
3273 ysmnn11 ayrıca bu süreçte sıcak duş almamaya özen gösterin ilişki sonrası hemen kalkma ayaga sola ya da saga dönerek uzanın yarım saat kadar 😇
bsnrd ysmnn11 biz yumrtlma çatlatma gördüğümüz üç günü üst üste değerlendirdik başka ilişki olmadı kızım 2aylk🍀🌼