Elifff_ ben bugün ikinciyi oldum gayet iyiyim bende bir yan etki yapmadı. Bebek içimde zarardan çok yararı var diye biliyorum doğum yapıcaz göbek bağı falan kesiliyor kullanılan malzeme yüzünden tetonoz olma ihtimalimiz var hem bebeğin hem bizim o yüzden yaptırmak mantıklı