Kızlar 8+6 hamileyim 10 gün önce idrar ve kan tahlili verdim 10 gün sonra çıkar dedi doktorum bugün sonuç için gittim ama idrarda enfeksiyon çııkmış ve doktorum antibiyotik verdi 12 saatte bir günde iki kez 1000 mg lık bi antibiyotik gebeligin ilk 3 ayında antibiyotik kullanan varmı acaba🙄🙄