Kızlar tüp bebek ile 7+5 günlük hamileyim bugün kalp atışı için gittim 6+4 günlük olarak dedi kalp ritmi istediğim gibi değil bir hafta bekleyelim dedi kesin bişey söyleyemiyorum dedi haftaya hemşireye de ntsye gelsin dedi kafam durdu bunlar ne demek bebeğim gidiyor mu benden çok umutlu gitmiştim nefes alamıyorum 🥺