OndokuzEkim- Kizlar 24-25 mart ve 1-2 nisan yumurtlamam oldu bugunde oylesine test yaptim adete 4 gun var daha sizce gebelik varmi test mi bozuk ? https://imgyukle.com/i/E0GVcp
Eldgrn OndokuzEkim- şöyleki geçen ay bu markadan 4 tane test yaptım 4ü de silik çizgili çıktı ilk 10 dakikada kan verdiğimde olmadığını öğrendim sonrada zaten adet oldum 2 gün içinde ondan dolayı idrar testleri her zaman doğru olmuyor bu gerçeği geçen ay çok güzel gördüm kan verebilirsen kan ver betaya baksınlar yoksa adetin geçmesini bekle sonra tekrar test yap zaten koyulaşma olur varsa inşallah vardır canım
Limonzeytin OndokuzEkim- 1.2 nisana göre pztf olma olaslığı yokta öncekine göre olablr yarın kan verin net çıkar varsa silik görünüyo sanki kan vererek netleştirin hayrlısı olsn
Fasulyemmm123 Var gibi duruyor hayırlı olsun inşallah bende 4 gün kala aynı marka testle öğrenmiştim benim erken yumurtlama olduğu için sahan belirgindi ikinci çizgi ama sizinki de net görülüyor kan testi verip emin olun bence
OndokuzEkim- Eldgrn bu konuda cok haklisin daha onceler bende yanilmistim testte silik cizgiyle ama ilk defa bu sekilde koyu bi cizgi cikti ondan şüphelendim sormak istedim adetimin gecmesini beklicem
OndokuzEkim- Limonzeytin evet 1-2 nisana gore olma olasiligi dusuk diger yumurtlamadan umitlendim acikcasi
mucizem721 OndokuzEkim- gebelik belirtisi var mı bende yaptım ama kasik ağrın göğüslerim çok acıyor aynı şekilde silik çıktı ama benim adetim üstünden üç gün geçti
Merve_0109 OndokuzEkim- var gibi canım kan tahlili ver daha net sonuç al burda silik bir çizgi var kandada inşallah çıkar ❤️❤️
CanselY OndokuzEkim- Bende adetime 4 gun varken test yaptim bundan biraz daha koyu cikmisti. Ertesi gun kan verdim 111 çıkmışti. Bence var canim bi kan ver istersen. Hayırlı olsun 🌼