Happymomezgi Kızlar kanamam oldu 1 ay aralıkla ikinci olduğunda progestan başladı doğuma kadar kullanan var mı
Peperonni Happymomezgi 18. Haftadayım bende 13. Haftadan beri kullanıyorum başlarda sabah içtiğimde uyku yapıyordu ama şu anda alıştım sanırım 3. Paketi aldım öyle aşırı bir yan etki yaşamıyorum. Bir de geceleri içiyorum.
Deletedmom_7 Happymomezgi halsizlik yapıyor biraz. İlk zamanlar bas donmesi yapıyordu vücut ilaca alışınca geçti. Bir de kabızlık yapıyor.. Vajinal alın yan etkileri öyle daha az
Happymomezgi Deletedmom_7 tansiyon düşüklüğü yapıyor mu peki benimkini çok düşürüyor 36.cı haftaya kadar kullanmam gerekiyor da
Deletedmom_7 Happymomezgi tansiyon düşüklüğü yapmadı bende. Halsizlik ve ilk dönemler baş dönmesi yaptı. Vajinal fitil olarak kullanın. Bu yan etkileri yaşamazsiniz.