Merhaba hanımlar 38+0 olduk oğlumla, kilomuz da 37.haftada 3540 gramdı, artık baya ağırlaştım herşey yolunda çok şükür, sabahları böyle adet sancısı gibi sancılarım oluyo diyorum herhalde doğurucam ama sonra geçiyo, skuat yapıyorum evim asansörsüz olduğu için sürekli merdiven inip çıkıyorum en yukarı katta oturuyorum, hurma yiyorum bol bol bunların dışında ne gibi şeyler yapmalıyım doğumun olması için, ayıptır söylemesi ilişki çok öneriliyor ama eşim korkuyo bebeğe bişey olur diye sizce bu haftada ilişki riskli mi