16esranur Kızlar 9+3 deyim bulantılarım bayağı azaldı özellikle sabah bulantılarım bu normal mi var mı aynı durumu yaşayan
mcansum 16esranur bende dokuzu bitiyorum ilac kullanıyorum ama sankiim çok az azalıyor inşllah tamamen biteeer
litfenama 16esranur bulantı gebelikte mutlaka olması gereken bir şey değildir. Olması da normal, azalması da. Tam tersine gayet güzel azalması.
La_le 16esranur kız sevin azaldığına ben 6 ay girdim halen kusuyorum bu yetmiyormuş gibi boğazdan burundan kan geliyir bogazlarim şişiyor kusarken karnım çok kasılıyor keşke benimde dursada 2 lokma biseyler yesem
Eminecak Herkesin aynı olmaz. Kimisinin hiç bulantısı bile olmaz. Ne güzel 9 haftada bittiyse bulantın cok şanslısın. 7. Ayındayım hala ilac kullaniyorum bulantilarim devam ediyor 🤷♀️
Skrn3- İlk gebeliğimde 9. Haftada bitmişti bulantılarım merak etme normal canım, şimdiki gebeliğimde 14. Haftadayım azalmış olsada hala devam ediyor
Sevgiiss Bende 9+5 im 2 gün önceye kadar günde 3 4 kez kusuyordum kusmam bitti bulantı çok az normal bence