Mervetttttt Merhaba kızlar ilk gebeliğimde kürtaj olmak zorunda kaldım kalp atışı yoktu bebekte şuan ikinciye hamileyim ilkinde 72 saat içerisinde uyusmazlik iğnesi oldum kurtajdan sonra bu gebeliğimde de doğumdan sonra diyor doktorum bebkle benim kan grubum aynıysa hiç olmucak iğne acaba bu doğru mu başına böyle bir sey gelen oldu mu? Yanlış bir şey olmasindan korkuyorum
mercimek1994 Mervetttttt İğneyi her türlü olmak durumundasın canım İğne çünkü sonra ki gebeliğin için yapılıyor Şuan ki gebeliğin için değil. 1 ise 2 için 2 ise 3. Gebeliği tehlikeye atmamak adına
Mervetttttt mercimek1994 Doktorum doğumdan sonra diyor ama bazı kişiler 7 aydada yapılıyor diyorlar acaba bu konuda bilginiz var mı? Bir sorun oluyor mu 7. Ayda olmayınca
mercimek1994 Mervetttttt 7. Ayda yapılan ilk gebelik de olan anneyi korumak için zaten sen kürtaj olmuşsun sen ondan sonra iğne olmuşsundur biradaha yapılmaz büyük ihtimal doktorunla konuşmadın mı
mercimek1994 Mervetttttt canım sorduğun da başka bilgi alırsan beni de bilgilendirir misin yanlışımı düzeltmiş olayım 😘
Hulyaaaaa75 Bizdede kan uyusmazlıgı var 19+4 gnlk hamileyim doktorum 28. Haftda iğne olucaksın dedi bide dogumdn sonra eger bebegn kan grbu snle aynıysa olmıcaksın dedi çunku kan gruplarmız aynıysa bidahaki hamileliğimi etkilemiyormus eger onn kan grbu poztfse bana iğne yapılıcakmıs daha yasamadm blyyprm ama bakalm bi