Minaliy iyi yapmışsınız çünkü benim rahim filminde açık görünüyordu, iki sene sorun yok diye diye gönderdiler bizi. Laparoskopide tüplerin yapışık olduğu, şiştiği görüldü temizlendi. O ameliyattan sonra ilk tüp bebek tuttu çok şükür. Tüplerde sıkıntı olunca rahme tutunmasını engelliyormuş embriyonun. Sizin de inşallah en kısa sürede olur, umudunuzu kaybetmeyin hiç ❤️ ben de sizin gibi aynı şekilde bir kimyasal bir dış gebelik geçirdim öncesinde