hll_clm Kizlar benimde adetime 2 gun var ama sabah adet agrisiyla boyle pembe kahve arasi bir leke geldi suan icin devami yok. Yerlesme kanamasi agrili mi oluyor bilgisi olan var mi. Ümidim kırıldi bu ayda 😔
Fadime99 hll_clm stres yapıp devamlı beklerseniz psikolojiniz bozulur canım, siz hayatınıza devam edin mutlu olun stres yapmayın, o zaman da olmazsa hastaneye görünün
Oelrlrkmemdmd hll_clm ☹️ Bi kaç güne devamı gelir canım benimde öyle oluyordu hep şuan 13+6 hamileyim çok oluyor yerleşme agrısııı adet gibi oluyor ara ara
Zehragniken hll_clm Genellikle hiç ağrılı olmaması gerekir diye biliyorum. Ama tabi illa ki kasık agrisi falan oluyor. En iyisi bekle bakalım bi kac saat daha eğer adetse zaten kanaman çoğalır. Değilse 1 2 gün sonra test yaparsin. Orucun hakkin da Bi bilgim yok canım
hll_clm Oelrlrkmemdmd kuzum tam anlayamadim. Adet mi diyorsun yoksa yerlesme mi 🤭 birde oruc hakkinda bilgin var mi bozmali miyim
Oelrlrkmemdmd hll_clm adet olursun diyorum kahverengi veya açık pembe gelince devamı geliyor benimde ilk öyle gelirdi 2 güne adet olurdum. Yani oruç hakkında bilgim yok ama benden gelse bozardım. Adet tarihin mi bugün ?
hll_clm Oelrlrkmemdmd adete 2 gunum var canim. Benim leke geldikten sonra devami hemen gelirdi ilk kez boyle olunca merak ettim. Hep gunumde gelir bi de. Bekleyip gorucem artik 🤲
meyrem Sabırlı ol cnm düşünme.. az bekle devamı gelirse gelir gelmezse yarın test yaparsın.. düşünme işine bak .. oruç konusunda bana düşmez ama nokta dahi gelse bozulur ben tutamıyorum şahsen benden de geliyo..