Hiç kafanı yorma bence bilinçaltından dolayı. Ben 27 yaşındayım 10 aylık doğmuşummmmm 😂🙈 Yani işin şakası ama 10 aya doğru gidiyomuşum. Doktor ayın 8 ile 15 i arasında doğar demiş annemin de ilk ve tek gebeliği yazık hiçbişey bilmiyor. Tek belirtisi rüyaları. Her gece uyuyorum doğurmuşum uyanıyorum karnımdasın diyordu. Kimse de bişey anlatmamış (tabii o zamanlar happyMom yok 😂) neyse ayınn 27si olmuş halam gelmiş annem hala çay içelim diyormuş halam demiş başlarım senin çayına yürü demiş doktora. İyi kide demiş anneciğimin suyu muyu gelmişte bitmiş bile. Demişler son 1 gün kalmış bebek gidiyor hemen sezaryene. 28 Martta açmışım gözlerimi dünyaya.
Yani diyeceğim o ki 27 sene öncesinin teknolojisiyle ve Rabbimin de izniyle bir şekilde olanlar olmuş. Sözün özü şu ki sen içini ferah tut Rabbim ol desin yeter ki sular seller gibi hallolur işlerin. Hayırlısıyla bebeğini kucağına alırsın inşallah. Biraz uzun oldu ama annem de hep rüyamda doğuruyordum diye anlatışlarından aklıma geldi.. 🥰🍀