bsnrd Kızlar 2.ay aşısı tecrubelerinizi yazar misiniz kızım asi olack bu hafta onerniz var mı .yan etki oldu mu
Zeynepp97 bsnrd Benim bebiş geçen hafta oldu 3 tane geceye kadar uyku hali ağır bastı ama gece 12 den sonra biraz ateş yaptı vücudunu sildim aralıklarla sabaha bir şeyi kalmamıştı hamd olsun
suscarparimm bsnrd 2 ay aşısında verem aşısıda vuruluyor bi kaç gün yıkamamanız gerekiyor 4 saatte bir çay kaşığı calpol verin ateşi çıkabilir
Gizemin-minnakI @bsnrd bizimde 2. Ay aşımız bu hafta . 3 tane olacağı için biraz çekiniyorum açıkçası ama uyku hali yapıyormuş sadece diye duydum . İnşallah biz de de öyle olur sadece 🤲🏻 Hemşire biraz ateşi olabilir ama her bebekte olmuyor dedi
Gizemin-minnakI @Zeynepp97 peki gece de uyumaya devam etti mi acaba . Bende uyku yapıyor diye duydum da .
Zeynepp97 Gizemin-minnakI Yok gece uyandı uyanık kaldı baya sıkıntı olmadı halsiz huysuz vs olmadı fazla