ilknuuurr1 Kızlar doğum yaptım ama sütüm çok tazyikli geldiği için bebeğim emiyor ve zorlanıyor sürekli emerken ağlıyor boğazına kaçırıyor sütün gelişini azaltmak için ne yapmalıyım başına bu durum gelen var mı acaba meme reddi yaşayacağız diye çok korkuyorum
Yavruhamsi ilknuuurr1 emzirmeden önce 10-20cc sağın daha sonra bebeğinizi emzirin bebeğiniz ne kadarlık? temasder instagramda Temmuz 2019 da galiba tazyikli süt ile ilgili detaylı paylaşım yapmıştı bakın isterseniz
Cicilibicili ilknuuurr1 önden elinizle biraz sağım yapın. Ben o şekilde elimle biraz boşaltıp veriyordum. Bir de tam yatar pozisyonda değil kafası yukarda olacak şekilde emzirin ki boğazına kaçmasın.
ilknuuurr1 Yavruhamsi 19 günlük ama şöyle bişey daha duymuştum bebeklere su verilmediği için su ihtiyacını on sütten karsiliyorlarmis eğer on sütü sagarsaniz susuz kalır diye duymuştum artık ne yapacağımı şaşırdım
Cemrreedemirci Yanlış pozisyonda tuttuğunuz için ememiyor boğazına kaçıyor YouTube bakın isterseniz o zaman kaçmaz. Hala fazla geliyorsa sağım yapın
ilknuuurr1 Cemrreedemirci her türlü pozisyonu denedim ama sütüm çok fazla geldiği için ememiyor ağzından çıktığı anda fışkırıyor öyle bir süt biraz emince azalıyor ve rahat emiyor sürekli yaşamıyoruz bu durumu ilk emdiği zaman
Yavruhamsi ilknuuurr1 ama sütte asıl sıralama kolstrum yağlı süt daha sonra ön süttür tazyikli sütte önsüt kolostrum önsüt olaraka sıralama var bebek yağlı süte geçemeden önaütte doymuş oluyor aynı sorunu bende yaşadım sağıp verince bebekte rahat etti bende rahat ettim
ikincicivcivim Yavruhamsi Öyle de yapabilir ön sütü akıtıyorum diyende olmuş sağ diyende belki biberon kullanmayacak zaten ilk aylar öyle oluyor sonra süt zamanla bebeğin ihtiyacına göre dengeleniyor pozisyonla alakalı olarak boğazına kaçıyor genzine doluyor olabilir denemekten zarar gelmez