Kızlar geçen hafta burda çok yazdım ama kimsenin doğru düzgün bilgisi yoktu bu yüzden ben bilgilendirme postu açmak istedim. Benim ilk gebeliğim ben negatif eşim pozitif olduğu için kan uyuşmazlığımız var. Normalde ilk gebelikte vurulmasına gerek yokmuş ama benim doktorum tedbirimizi alalım vuralım dedi. Neyse dedim tamam vuralım sevgili hastanem bu iğne için 2500 tl istedi bende devlette vurulmaya karar verdim o an vurulmadım çıktım hastaneden sonra devletten randevu almadan bu iğne vurulmuyormuş ve randevu almak aşırı zor bulamadım yani. Sonra doktoruma gittim bu iğneyi yazdırdım rhogam yazdı eczaneden sigortalı hali 178 tl bende muadil başka ürün var mı dedim aynısının muadili var 3 tl dedi. Aralarında fark yokmuş birini sigorta %100 karşılıyormuş birini %70 o yüzden fiyat farkı varmış bende muadil olan ürünü 3 tlye aldım 😅 devlette acilde ücretsiz vuruyorlar rapor ile birlikte ama ben o devletin hengamesini çekmek istemediğim için özel hastane acilinden 30 tlye vuruldum. Toplamda 33 tlye geldi yani. Fazla para vermeyin sevgiler 🌸