moom222 21 haftaligim kzlar sola yatmakdan sırtım belim ağrıdı artık yastık koyuyorum destek icin düşüyor durmuyor sizler kullaniyor musunuz marka ve resim varsa benimlede paylaşırmısnız çok bunaldım valla Ağrı’dan
oblomov moom222 Bende sizin haftalarınızdayken e bebekten u şeklinde olan yastıktan edinmiştim büyük rahatlık gerçekten bakabilirsiniz bir
moom222 Ozlemyvz çok güzelmiş heryeri sarmış destekli belliki bekide destekliyor bana da lazım ya çok teşekkür ederim
Akoglubuse Ozlemyvz ben de bundan aldım,kullanıyorum gerçekten güzel yıkanıyor,ayrıca sadece yatarken değil otururken de koyuyorum sırtıma falan iyi geliyor🥲
Ozlemyvz moom222 rica ederim evet kılıfı çıkarılıp yıkanıyor. Bir de çantası var bir yere giderseniz yanınızda götürebilirsiniz.
moom222 Ozlemyvz çok iyiymiş yanl eşim uyansinda birtanede ben aldirayim yine ne istiyon diyecek 😀😀😀😀