Petek98 Sol tarafımda ara ara sancı gibi birşey oluyor. Ağrı gibi.. 7+2 yım.. Üşüttüm mu gazdan mi bilmiyorum Birde genitalimde ara ara kaşıntı ve aniden ara ara sancı gibi birşey oluyor,mantar kremi kullanıyorum enfeksiyon mu kaptım bilmiyorum
ftmm38 Petek98 bende 7+3um sol kasıkta arada bende de oluyor batma gibi ağrı gibi ama geçiyor çok şükür duydunuzmu kalp atışını
Minnacksevdack Petek98 benimde bir kaç gündür sol tarafta ağrı vardı. Doktorum gaz sancısıdır dedi. Ama gelip gelip gidiyorsa. Sürekli değilse korkulacak bir şey yok 🌸
Eymen-48 Magnezyum eksikliği nedeniyle oluyormus hanımlar sol taraftakı kasılma ve agrılar doktorunuzla konuşun takvıye ılac verıyor kasılmaları önlemek amaçlı vıtamınle de kullanabılıyorsunuz