Busraaaaaaaaaaa12 Geçen gün neredeyse elimde patlicaktı cizir cizir ediyordu güzel kaliteli birsey arıyorum
T1996 Busraaaaaaaaaaa12 arnica beş sene kullandım yeni bozuldu kapandı açılmadı ama çok memnundum ondan önceki yüzümde patlamıştı cızırdıyorsa ve arkası turuncu oluyorsa kullanmayın :(((
Pyrz_07 Busraaaaaaaaaaa12 4 yıldır grunding marka kullanıyorum çok memnunum kuruturken fön çekiyor resmen düz oluyor saçlarım arzum falan sakın almayın onun kadar uyduruk bişe olamaz 6 ay içinde 2 tane eskittim
Cemrreedemirci Bosch kullanıyorum ben gayet memnunum saçlarım uzun ve yoğun olmasına rağmen sorun yaşamadım.
Busraaaaaaaaaaa12 Pyrz_07 bende arzum 3 buçuk yıl kullandım ama gelde sor nasil kurutuyirdum çin iskencesuydi bende çok duydum bu markayı
kuzeymomss Busraaaaaaaaaaa12 remington kullanıyorum tüm saç bakım ürünlerim bu marka ve çok memnunum elektriklenme bile yapmıyor saçlarımda
Pyrz_07 Busraaaaaaaaaaa12 resim yüklemeyi bilmiyorum ama siyah dışı grundig professional line saç kurutma makinesi yazınca çıkıyor internette ben 4 yıl önce 180 tl ye almıştım ama şuan çok artmış fiyatı
AUmmu Busraaaaaaaaaaa12 philips thermo protect modelini kullaniyorum çok iyi tavsiye ederim ben 7 aydir kullaniyorum , ablam senelerdir kullaniyor o da memnun
Sumiire Busraaaaaaaaaaa12 arzum almada ne alırsan al ben Gold Master kullanıyorum 3 bucuk yıl oldu eşim sabah akşam saç yıkar ona rağmen bozulmadıysa demekki sağlam diyorum kendi kendime
Sumiire Busraaaaaaaaaaa12 [https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_goldmaster-poyraz-gm-7164-sa%C3%A7-kurutma-makinesi-1171395.html?rbtc=%7C%7C%7C%7Cp%7C%7C&gclid=CjwKCAjw9LSSBhBsEiwAKtf0n5TbK1Bm0u2S7_EmvCeNeXReIMThjh_0S8C7V7Z7pDM2SAaeZ6_TMhoCDQQQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds](https://)
Busraaaaaaaaaaa12 Sumiire aaaaaa çok uygun hemen alayım bizim arkadaş var orda çalışıyor 😄 indirim yapsın azıcık sağol bebek 😀