Yesimtzn Kizlar aşırı karın ağrım var normalmi bebek hareketlerini hissediyorum ama birşey olmamış belli ama bu ağrı neden yaşayan varmı
ilkbeybiannesi Yesimtzn enfeksiyon olabilir mi? Ben de 32 haftadayım benim de sancılarım oluyor sonra afedersiniz ishale dönüyor.
Deniz2108 Merhaba bende 30 haftalığım kasık ağrısı ve karın ağrısıyla doktora gittim iki gün önce bebek kilolu olduğu için karnım çok gerildiği için olduğunu söyledi
elfkara Benim de bazen sol tarafimda agrim oluyor sanki bebik oraya toplaniyor gibi oluyo ne kadarlık bebeginiz acaba kg olarak Deniz2108
Deniz2108 elfkara Beni korkutuyor bazen ama rabbim hepimize sağlıkla evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin 🤲🏻
Deniz2108 elfkara benimkide öyle ya doktora sordum hatta hareket etmiyor korkutuyor dedim doktor o gününün yarısını uyuyarak geçiriyor dedi