Arkadaşlar merhaba. Yumurtlama dönemimde korunmasız ilişki oldu fakat ben 1 gün sonra faranjit oldum antibiyotik soğuk algınlığı içib gribol parol kullandım. Böyle bir durumu yaşayıp sıkıntısız bir süreç geçiren varmı. Devamlı bir doktorum olmadığı için soramıyorum ertesi gün hapı kullansam 3. Gün etki edermi kafam çok karışık 🥴