EsraDefne Kızlar decavit bende bulantı yapmıştı çok büyük bi ilaç içime oturuyo sanki ben amway' in vitaminini kullanıyorum.Sizler ne kullanıyosunuz😒
A1907 EsraDefne canım bende decaviti özellikle ilk haftalarda içemiyordum. Meger yanlıs kullanıyormusum. Yemekten hemen sonra asla içme bulantı yapıyor. 2 saat sonra fln iç. Yatarken de içme. Kokusunu duymadan bol suyla tüket. Daha hafif atlatırsın inş. İyi bir ilaç bence kullanmaya devam et. Dediklerime dikkay edersen rahatlarsın baya
baharclk EsraDefne Benimde yeni bitti akşam içme saatim geldiğinde deve kuşu gibi kafamı kuma gömesim gliyodu😣 Çook büyük iğrenç bişey ama içtik mecbur.
Buketar Gonulbzkrt al benden de o kadar.. doktor decavit osteozinc ve gynoferon demir hapı verdi. Demir hapı zaten felaket midemi bulandırıyor diğerlerine de ben gerek görmüyorum meyve sebze yemeye çalışıyorum inşallah yanlış yapmıyoruzdur
Asu33 Gonulbzkrt Ben de hiç içemiyorum yutamıyorum ağzımda dolanıyor bu sefer de o kötü tadı geliyor ve arkasına kusma 🤦♀️ o yüzden gün içinde pekmez meyve sebze bol tüketiyorum Rabbim yardımcımız olsun
Gonulbzkrt Buketar umarım hap yaramadığım için farklı şekilde yazdırdım ilaçları şurup suya damlatılan suya atılan iğne gibi şeyler yine de m8demi bulandiriyor
gizemgnll A1907 beb kahvaltıyla beraber içiyorum önce iki lokma bişeyler yiyip içiyorum sonra kahvaltıma devam ediyorum bastan berş, hiç bulantı falan yapmadı, yrmekten sonra yada ac karnına içinxe cok kötü yapmıstı bidaha hep böylr devam ettim
HilalKavak Ben vicium d 3 kullandım ilk aldığımda bulantı oluyordu sonra yemeklerden bir iki saat sonra almaya başladım düzeldi
ebrucan EsraDefne bana doktorum regesis diye bi vitamin verdi anway in Omega3 almıştım ama doktorun önerdiğimde bütün vitaminler var eczanelerde bulunuyor bi bakın isterseniz
Arya92 Ben vitamin icmiyorum. Doktorum vermedi. Calcium Magnezyum ve demir ilaci verdi. Baska bir doktora daha gittim o da sadece calcium verdi. Vitamin vermiyorum beslenmene dikkat et dedi
Senis EsraDefne bana doktorum provite diye bir vitamin verdi decavitin madülü gibi biseymiş. Kapsül olunca daha rahat yutabilirsin demisti bende decaviti kullanmadim oyle buyuk ve kireçli haplari icemiyorum zaten.
Goncitos EsraDefne decavit aynen bende de öyle oldu doktorum vinalac verdi o da büyük ama kırıp içiyorum ve tadı kötü değil bence. Midemi bulandırmadı. Doktorun başka bir ilaç önerebilir
Asu33 Goncitos İlaçları kırıp da içmek iyi değilmiş ama ilk başta ben de öyle yapıyordum içme daha iyi dedi dr
Ozlemr EsraDefne bana regenesis max verdi doktor omega 3 yağları da var içince decavitten daha iyi bu demişti
Goncitos Asu33 bu sadece vitamin olduğu için zararı yok ama sadece etkisini biraz azaltır dedi benimki