Cennet-Kokulum Merhaba Kızlar, 9+2 günlük gebeyim. Yüzümde biraz kırmızı lekeler oluştu. İlk gebeliğimde hiç böyle olmamıştı. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı acaba? Merak ediyorum.
Gamzeeeelim Cennet-Kokulum var canım solante gebeler için olan güneş kremini kullan birde kille gül suyunu karıştırıp maske yaparsan hafifliyor biraz
Peperonni Cennet-Kokulum Ay evet bende de var kırmızı böyle dudaklarımın etrafında yanaklara doğru özellikle akşamları aşırı oluyor alerji gibi
minikkusummm Cennet-Kokulum benimde o haftalarda oldu, burnumun ve agzimin kenarlari kizarikti, dogum yaptim üc bucuk ay önce simdi burun kenarlarim düzeldi agzimin kenarinda hafif var
Serraee Cennet-Kokulum ben bennn 13. Haftamdayım arttı hatta bir de beyaz temliyim daha hassas oluyormuş beyaz tenliler
ezgiguzel- Benim yanaklarımda var kırmızı kırmızı böyle sivilce çıkıyormuş gibi ama değil nokta nokta
Mervetprdmz ezgiguzel- benimde elmacık kemiğimin üstünde minik minik isilik gibi içi sulu oluyor bazen yüzümü la roche posey ile yıkıyorum nemlendiricisini kullanıyorum iyi geldiğini düşünüyorum şu an 16 haftalık hamileyim ilk haftalarda aşırı yoğundu azalıyo gibi
Peperonni Cennet-Kokulum Anlamadım valla kedi lekesi mi ne diyorlar öyle okudum ya kitapta ya internette 😂😂😂 benim tam kedi gibi 😂😂😂 inşallah kalmaz
Cennet-Kokulum Peperonni İnşallah benimde ilk defa başıma geldi 😂😂😂 ahh bu bebeler bizi ne hallere soktular 😂😂😂
Cennet-Kokulum Serraee Hadi ya sizin durum daha zor o zaman Allah yardımcımız olsun anne olmak kolay değil gerçekten
Aytiii Cennet-Kokulum bilmiyorumki ama deriyi çok güzelleştiriyo..geçen erkek kuaförün önünde eşimi bekliyodum içerideki bütün erkeklerin suratını killemişlerdi🤣 şaka bir yana eger olursa yarın bimde indirimde kil maskeleri olucak alayım