Bugünlerde hiçbir şekilde şikayetim bitmiyor🥺
Kızlar az önce lavaboya gittim çok şükür peçetede vs kan felan yok ama idrarım baya koyuydu çok korktum idrardan sonrada peçeteye baktım yine yok bembeyaz yani çok sukur ama korkuyorum 🥺 ben 2 saat önce hastaneden geldim 100 Gr lık şeker yüklemesi yaptiracaktim ama geç gittiğim icin hemşire ve doktorum bana dedi o kdar aç kalman bebek ve senin için iyi olmaz yarın 8.30 da gel diye.. ben şimdi tekrardan bu ıdrar için hastaneye gideyim mi ?
Başına böyle bı durum gelen var mı bu arada bende biraz enfeksiyon çıktı doktor bana şase verdi dün akşam değil ondan önceki akşam kullandım ve fitil verdi daha kullanamadım hemen kullanayım mi ? 🥺🥺