Zynp44 Kızlar 35+0 haftalığım. Dr sezaryen istediğimi söyledim peki merak ettiğim ctesi randevum var . 35+5 oluyorum bana doğum için günü hangi haftada verir 36 da mı ?
Bgmk Zynp44 38-39 olur bence. 37 nin altı prematüre sayılıyor çünkü. Ciğer gelişimini tamamlaması İçin en az 37 olması gerekiyor. Sezeryanlarda genelde 38-39. Haftalarda oluyor
Zynp44 Zynp44 bana 37+3 gibi alalım istersen dedi bende 38 olsun dedim ama hani bu hafta gittiğimde şu gün olsun diye bi karar verir mi sizce? Ben 25 nisan istyorum tam 38+0 yani o yüzden sorsam bu tarih diye erken mi olur