Fasulyem2 kız yoktı bişeycik eşim diyoki 1 haftadır temşzlik yapılıyo kesin yardım etmişindir omdam olmustur,halbusi bişeycik yapmadıydım…hic bir belirti yokken aniden suyum geliverdi bende anlamadım telaşlandım endişelendim ama doğdu ya sağsalim küçüğüm başka bişey istemem küvezden de bi çıksasaglıcakla yavrum🙏Hiç sezeryan dikiş agrısı falan herseyi unutcam söz😂