Selam Kızlarrrr.
Biz bugün 33+5 olduk kızımla. Biz yurtdışında yaşıyoruz ve bugün hastaneden doktor aradı. Ben tedavi ile hamile kaldığım için 40 haftalıkken suni sancı yapmak istediklerini söylediler yani 40cı haftayı geçmek istemiyorlar eğerki ozamana kadar kendi sancım gelmesse tabi. 40 cı haftayı geçerse bebeğim riskli grubuna düşüyormuş (Allah korusun ölü doğum) bu yüzden 40cı haftada balon ile auni sancı yapcaklarmış. Balon ile suni sancı olan oldumu? Olduysa nasıl birşey? Sabahtan beri araştırıyorum😐