xeylull benmde tam tersi. ilk doğum özelde. İkinci üniversitesi araştırma hastanesi de oldum. İkisinde de doktorlar başta olmak üzere tüm sağlık personelinde çok memnun kaldımm. ikinci doğum zor oldu, vücudum fazlaca zorlandıi. hâlâ ağrılarım devam ediyor. Allah tüm gebelere yardım etsin doğum çok zor bir eylem gerçekten, allaah dayanma gücü versin inşallah çabuk iyileşiriz ağrılarımzda geçer🤲💐