Daha geçen haftalarda acaba ben buraya nasıl bir doğum hikayesi postu atacağımin merakı icerisindeydim…. Cuma sabahı hafif adet sancılarım vardı herzamnki yalancı sancilardan sandım ardından sarımtırak yoğun akıntı gördüm ama Nisan mi degilmi anlayamadım evi felan toparladım bulaşık derken suyum geldi beraberinde sancilarda tabi….. Sıcak bir duş aldım biraz rahatladım eşimi aradım hastahane ye gittik acilmam 5 cm olmuş doktorum şehir merkezinde olduğu için oraya gidene kadar bütün sancısı yolda çektik tabi yolda doğma riski de yüksekti oraya yetişir yetişmez hastaneye sedyeyle aldılar artık yuruyemiyordum çünkü….sancılarım artık dakikada bire inmişti açıklık tamdı gider gitmez çatala aldılar 15 dakika içinde doğum oldu bebeğimi sağ salim kucağıma aldım ☺️🌸 darısı bekelyen bütün annelere inşallah 🥰