Tubanurrr25 yok ya ne yenisi 18 haftada kramlar girmeye basladi 20 de yurume zorlugu cektim yaklasik bi ay 25 te ne yatiyodum ne ayakta kalabiliyodum o dengeyi saglayamiyodum simdi ise agri gelinceye kadar uyuyorum yada uzaniyoum agri gelince kalkip is yapiyorum kramp gelince ayaklarimi uzatarak dinleniyorum kaburgalarim batinca ise kafama 2 yastik sirtima tek yastik alarak uyumaya calisiyorum 😁