Kızlar 6 haftalık hamileyim idrar yollarında enfeksiyon var boşluklarım cok agrıyor doktorda bu ilacı verdi düşük riskim var birde kanmam oluyor arada hatta bugün progestoron igne vuruldum doktor böyle riskli oldumu bildi halde kötü bir ilaç vermez diye düşünüyorum ama yine antibiyotik diyince gebelikte çekeniyor insan